Късмети за деня на твоя сайт! Късметчето от вашето кафе! ЗАХАРНИ МЕЧТИ: Сладоледена торта с шоколад

петък, 27 февруари 2015 г.

Сладоледена торта с шоколад




Цяла седмица ми се иска да направя торта и все не мога да си избера.Как ми хрумна сладоледена торта по никое време.Но луд умора няма както казват.Направих я с довода,че когато ми дойдат гости винаги ще имам нещо за десерт във фризера.И така зпретнах ръкави купих си сладолед,бисквити,шоколад и ягоди и в 22.00ч. започнах.Чудите се защо правя торта посред нощ,ами отговора е много лесен тогава заспива дъщеря ми и имам време да изцапам себе си и кухнята без да тичам изцапана в шоколад да давам мляко или биба :)Което ме подсеща,че веднъж правих торта с малката в кенгуруто имам даже снимков материал.Резултата беше и двете в шоколад,аз с ужасни болки в кръста от носенето,но тортата стана фантастична.


Необходими продукти :


  1. Бисквити 200гр
  2. Краве масло 125гр
  3. Сладолед 800гр/1600мл/
  4. Шоколад/натурален/ 150гр
  5. Ягоди 200гр
Начин на приготвяне:

Бисквитите се смилат много добре и се прибавя разтопеното краве масло.Притискате с пръсти докато се получи добра спойка между тестото и бисквитите.Слагате бисквитената смес на дъното на ринг за торта и разпределяте за да се получи равен блат.


 Сладоледа трябва да е престоял поне 1ч на стайна температура за да се втечни и да стане като кремче.Аз използвах два вида сладолед,ванилов и с аромат на виолетки.След като сладоледа е в течно състояние го изсипваме върху бисквитеният блат/аз изсипах половината сладолед и прибрах във фризера за час за да стегне.След топа подредих нарязани ягоди и залях отгоре другата половина на сладоледа.Ако ползвате два вида сладолед задължително след като изсипете половината трябва да приберете във фризера за да стегне в противен случай двата сладоледа ще се смесят и няма да се открояват след това при рязането на тортата.


Оставете тортата за една нощ във фризера,след това с помоща на нож внимателно отстранете ринга.

Дойде ред на декорацията.Разтопете шоколада на водна баня и внимателно залейте тортата.Шоколада не трябва да е горещ






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...