Късмети за деня на твоя сайт! Късметчето от вашето кафе! ЗАХАРНИ МЕЧТИ: Торта "Гофрети"

сряда, 11 март 2015 г.

Торта "Гофрети"



Тази тортичка направих за 8-ми март.Това беше първият ми ден на жената като майка и най-после почувствах празника като свой.Много се вълнувах,че вече и аз съм майка и с гордост мога да празнувам 8-ми март.Исках да направя нещо вкусно за да почерпя за празника,но същевременно ми се искаше и да е нещо по-лесно и бързо,защото малката ми душичка вече пълзи и направо не мога да я намеря в стаята,докато се завъртя и вече е под масата.Има си вече и две зъбчета и определено не беше момента да прекарам няколко часа в кухнята.Правила съм много торти с блатове с бисквити и палачинки,но определено с гофрети нито бях правила нито бях опитвала.Няколко дни преди да направя тортата пробвах рецептата за Йоана за домашен крем дулсе де лече и резултата беше страхотен ето тук може да видите рецептата.Но може да си купите и готов такъв крем.Гофретите си купих готови и определено се радвам,че направих тази торта стана много оригинална,вкусна и лесна за приготвяне.




Необходими продукти:
  1. Гофрети-20бр
  2. Сметана/течна/ 300мл
  3. Крем дулсе де лече 400гр




Необходими продукти за декорацията:
  1. Сметана течна 200мл
  2. Шоколад млечен 400гр
  3. Шоколадови пурички 300гр/35-40бр/
  4. Бонбони труфели 10бр





Начин на приготвяне:

Сметаната/300мл/ се разбива на твърд сняг.За да се разбие хубаво сметаната трябва задължително да е в хладилника до момента на разбиване. След като я разбием прибавяме дулсе де лечето и разбъркваме внимателно с шапатула до получаване на пухкав крем,за да не втечним крема.В ринг за торта редим един ред гофрети и върху него разпределяме 1/2 от крема,след това редим втори ред гофрети и слагаме останалият крем,завършваме с гофрети.Прибираме тортата в хладилника докато приготвим шоколадовият ганаш за декорацията.На снимката на тортата в разрез може да забележите,че има два крема в тортата,това е така защото първоначално бях решила тортата да е на два реда и си смесих дулсе де лече с по-малко сметана,но в процеса на правене размислих и разбих още малко сметана и я направих на три реда.Количеството продукти е същото :)



За него загряваме сметаната на котлона,но не трябва да завира,просто трябва да е гореща.Махаме я от котлона и прибавяме натрошеният на ситно шоколад/350гр/ разбъркваме докато шоколада се разтопи и оставаме сместа да изстине напълно.След това я разбиваме с миксер до получаване на гъст пухкав крем


Измазваме тортата но не старателно просто цапнете на няколко места и разнесете/гофретите имат малки квадратни дупчици и трудно се измазва/ Необходимо е малко количество за измазване за да могат да залепнат пуричките.Останалият ганаш слагаме в пош или шприц и шприцоваме розички отгоре.Останалите 50гр шоколад нарязваме на ситно с нож и покриваме ако има дупчици между розите.Слагаме и бонбоните труфели на няколко места между розичките.Отстрани редим шоколадовите пурички.Ако искате може да си ги изрежете по размера на тортата за да не стърчат над нея,но аз реших,че така е по-интересно и всяка пуричка е с различна височина.




2 коментара:

  1. Много красива и съблазнителна тортичка се е получила! Това с гофретите е чудесна идея! А напояваш ли ги с нещо?

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря много Виолета :) Гофретите не ги напоявам защото са много мекички,но по желание може да ги напоите с преясно мляко,захарен сироп или компот!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...