Късмети за деня на твоя сайт! Късметчето от вашето кафе! ЗАХАРНИ МЕЧТИ: Малинови целувки

сряда, 25 февруари 2015 г.

Малинови целувки




Винаги когато се спомене думата домашни целувки в мен изплува спомен от детството ми,когато майка ми ги приготвяше и докато бъркаше сместа с миксера аз я гледах с умоляващ поглед да ми даде да оближа лъжицата :) След това с трепет стоях до печката чакайки да станат готови/винаги ми се струваше,че отнема цяла вечност докато станат готови.Това са едни много щастливи спомени.

Една въздушна целувка от малката ми сладуранка :)



Необходими продукти:

  1. Белтъци 2бр/от яйца размер М/
  2. Захар кристална 100гр
  3. Щипка сол
  4. Малини 10бр:аз използвах от компот/


Начин на приготвяне:

Ако използвате малини от компот трябва добре да ги отцедите за да не втечни сместа.
В купа разбиваме белтъците с щипка сол до гъста пяна.Много внимателно и на части прибавяме захарта и продължаваме да разбиваме.Трябва да се получи гъста смес която като обърнем купата не пада.Прибавяме малините/по желание за по-наситен цвят може да капнете малко сладкарска бая/ аз пропуснах боята.Когато сте разбили много добре всички продукти,шприцовате върху тава застлана с хартия за печене.Сушим целувките на 100градуса 1,30ч Когато са готови целувките се втвърдяват и лесно се отделят от хартията.По желание може да поръсите с захарни пръчици,кокосови стъротини или каквото решите.







Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...